Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Hazyview

Door: Leo en Anita

Blijf op de hoogte en volg Leo en Anita

08 September 2016 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vanmorgen weer vroeg op na onze nacht in de boomhut. Dit keer iets minder succes met de grote dieren. Hoewel we nog wel een giraffe hebben gezien en die is toch niet klein te noemen. Verder weer veel uitleg gekregen over wat er groeit en bloeit. De ranger wist ook nog een spin uit het hol te krijgen en dat was geen kleintje. Na het ontbijt de spullen weer in de auto gezet en weer op weg naar de volgende bestemming. Onderweg hebben we nog giraffen, koeodes en antilopen gezien. Omdat je deze laatste heel veel ziet lijkt het al normaal en vergeet je ze dus te vermelden in je blog. Onderweg maar Hazyview zijn we in het culturele dorp Shangaan geweest. Hier hebben we uitleg gekregen over hoe men vooral vroeger leefde. Ook hebben we nog een bezoek gebracht aan de lokale markt. Eenmaal op de plek van bestemming even heerlijk gezwommen. Hierna gegeten en zo weer maar bed. Anita komt er achter dat ze haar ereader heeft laten liggen. Morgen contacten of men deze op wil sturen.

• 08 September 2016 - 22:14

Martha:

ik hoop dat je hem terug krijgt
    verder genieten jullie wel zo te lezen
    heel veel groetjes ook van ons papa

• 09 September 2016 - 10:00

Jan En Mien:

Wat een belevenis moet dit zijn. Genieten dus.

• 09 September 2016 - 10:17

Miranda:

Ooh spannend allemaal,Tarzan nog gezien? Hahaha

• 11 September 2016 - 10:44

Jos Verhoeven: