Ballito - Reisverslag uit Ballito, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu Ballito - Reisverslag uit Ballito, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Ballito

Door: Leo en Anita

Blijf op de hoogte en volg Leo en Anita

17 September 2016 | Zuid-Afrika, Ballito

Vanmorgen bij het op staan was er wat regen. Onderweg zorgde dit op sommige stukken voor weinig zicht omdat het mistig was. We zijn niet meer naar de Holwick falls geweest omdat het bleef regenen. Aangekomen in Ballito deed het dit nog steeds. Van druppelen tot harde buien. Goed voor het land want men smacht hier maar regen. Iets minder voor ons omdat dolfijnen spotten langs de kust van de oceaan nu niet lukt. Wel zijn we op het strand geweest want regen daar kunnen we wel tegen. Hierna naar onze suite een ander woord is er niet voor. Voorzien van alle gemakken met royale zitruimte dubbele douche en uitzicht op de oceaan. Misschien minder te zien maar zeker te horen. We nemen het er dus maar van en houden een relax middagje en avond.

• 17 September 2016 - 16:11

Miranda:

Beter dan in een hutje, of niet. Heerlijk gr

• 18 September 2016 - 17:37

Jolanda: