Africa on foot - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu Africa on foot - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Africa on foot

Door: Leo en Anita

Blijf op de hoogte en volg Leo en Anita

06 September 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vandaag dan op weg naar onze eerste safari. We waren mooi op tijd op de plek van de bestemming. Onze slaapplek is een mooie lemen hut. Na de veiligheid instructies en tekenen dat we hen niet aansprakelijk zullen stellen mocht er iets gebeuren konden we lekker even relaxen. Om half drie een heerlijke lunch en om vier uur vertrokken voor de safari. De eerste avond was het al raak. We hebben vier van de big five gezien. Verschillende olifanten zelfs met jong. Hierna zijn we een hele kudde van 400 buffels tegen gekomen. Indrukwekkend wanneer je daar tussen staat. Hierna een neushoorn en uiteindelijk toen het donker was de luipaarden, deze hadden een prooi. De fantastische indrukken zijn niet te beschrijven. Het zien, ruiken en horen van deze dieren is onbeschrijfelijk. Het diner is in een half open ruimte en ons is gevraagd om niet te ver weg te gaan want de olifanten zijn in de buurt. We zijn nu drie dagen in Zuid Afrika en hebben al zoveel indrukken op gedaan. Vanavond weer lekker slapen en morgen douchen in onze buiten douche. Om kwart voor zes worden we gewekt zodat we om kwart over zes met de voet safari mee kunnen.

• 06 September 2016 - 22:14

Martha:

ik geloof best dat het spannend is
    kijk goed uit en kom niet te dicht bij groetjes

• 06 September 2016 - 22:16

Ad En Antoine:

Zo te lezen helemaal fantastisch. Hopelijk morgen de laatste van de big five zien en nog veel meer. Geniet ze.

• 07 September 2016 - 06:58

Paul-Jan En Petra:

Echt een andere wereld waar je samen in zit klinkt geweldig