Krugerpark - Reisverslag uit Komatipoort, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Komatipoort, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: Leo en Anita

Blijf op de hoogte en volg Leo en Anita

10 September 2016 | Zuid-Afrika, Komatipoort

Vanochtend op weg naar het Krugerpark om daar zelf de dieren te spotten. Bij de gate eerst de controle, de fles wijn die in de kofferbak lag mocht niet mee en moest in de glasbak gegooid worden. Hierna kon de rit beginnen. Rustig rijden en goed kijken. We hebben vandaag heel wat dieren gezien. Kuddes olifanten, giraffen, zebra's, antilopen, buffels en een meute apen. Op een picknick plek op het park liepen ook aapjes rond. Zo brutaal en gehaaid. We wilden een appel schillen en deze lag op tafel vlak voor ons. Voor we het mes open hadden was de appel gejat en werd boven in een boom opgegeten. Hier en daar een koedoe en zelfs nijlpaarden. Een leeuw van veraf en twee van een stuk dichterbij. Het allermooiste was toch wel een luipaard met een deel van de prooi in een boom. Zo mooi en indrukwekkend. Nu zitten we buiten met kaas en wijn te testen of de muggenwerende kleding ook echt muggen werend is, want deze zitten hier voor het eerst in Zuid Afrika met meer dan een enkele. Foto's kijken we wanneer we deze kunnen plaatsen. Er is hier geen wifi en via het kaartje op de telefoon is niet echt ideaal.

• 10 September 2016 - 18:27

Jolanda:

Lekker genieten :•)

• 11 September 2016 - 09:32

Paul-Jan En Petra:

Daar kan geen dierentuin tegenop!
    Groetjes Van ons

• 11 September 2016 - 10:35