Rhino River Lodge - Reisverslag uit Bayala, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu Rhino River Lodge - Reisverslag uit Bayala, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Rhino River Lodge

Door: Leo en Aniita

Blijf op de hoogte en volg Leo en Anita

12 September 2016 | Zuid-Afrika, Bayala

Vandaag vertrokken uit Swaziland. Onderweg zijn we naar House on fire geweest. Een klein theater met tuin waar van alles georganiseerd kan worden Ook zijn we bij Swazi candels geweest. Hier maken ze vanuit kaarsenwas de mooiste creaties. Kleien met was zeg maar. Hier waren ook nog allerlei winkeltjes bij die we bezocht hebben. Dan verder naar de grens waar we weer door allerlei controles moeten. Er gaat niets verkeerd alleen het duurt wel weer een hele tijd. Na de grens moeten we nog een stukje rijden en zijn dan nog net op tijd om mee te gaan met de avond game drive. Gelukkig maar want ook nu zien we weer een Luipaard in de boom. Deze schijn je niet zo veel te zien maar wij hebben het geluk nu onze derde gezien te hebben. Ook hebben we weer allerlei andere dieren gezien. Wat ook bijzonder was twee steen leguanen. Verder neushoorns, buffels, gnoes, giraffen. In dit park halen ze de hoorns al weg bij de neushoorns om ze zo te beschermen tegen de stropers. Begrijpelijk maar het ziet er wel raar uit. De eerste neushoorn die we hier tegen kwamen wordt Lucky genoemd. Zij is aangeschoten door stropers net boven haar oog en heeft het overleefd. Zij wordt ook gevoerd vanuit de jeep en zodra ze deze ziet loopt ze hier dan ook achter aan.

• 13 September 2016 - 11:27

Miranda :

Wij gaan zondag naar een dierentuin,klink nu heel saai, vergeleken met jullie avontuur hahaha gr

• 13 September 2016 - 16:36

Martha:

jullie hebben wel weer een foto boek vol
    nu met allemaal dieren
    echt leuk

• 13 September 2016 - 20:03

Ellie En Maarten:

Zo dat klinkt heel gaaf. Collega vertelde toevallig dat de luipaard moeilijker te zien is. En jullie zien er gewoon drie. Nog veel mooie plaatjes

dikke kus.
    ellie