Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Leo en Anita Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Knysna

Door: Leo en Anita

Blijf op de hoogte en volg Leo en Anita

18 September 2016 | Zuid-Afrika, Knysna

Vanmorgen vroeg vertrokken naar King Shaka airport. We vlogen om vijf voor half negen precies op tijd. Om 09.50 uur geland op Port Elisabeth airport. Zo slecht als het weer gisteren was zo mooi was het vandaag. We zijn na dat we de auto hebben opgehaald op een parkeerplaats gestopt om de korte broeken aan te doen. De weg naar Knysna is een deel van de tuinen route. Een fantastisch mooie route, veel groen en prachtige vergezichten op bergen of de Indische oceaan. Bij de Bloukans river brug zijn we gestopt om te kijken maar de bungee jump. Deze wordt gemaakt vanaf de brug met een hoogte van 260 meter. Deze sprong hebben we niet gewaagd, was een brug te ver voor ons. We hebben wel de route naar Nature's Valley gereden. Na een mooie route kom je hier uit bij een strand aan de Indische oceaan. Hier heeft Anita toch eindelijk natte voeten kunnen halen. Verder naar onze eindbestemming in Knysna. Na koffie op onze veranda met uitzicht op de baai zijn we heerlijk gaan eten. Morgen weer een dag hier in de omgeving.

• 18 September 2016 - 23:07

Martha: